Toode lisati ostukorvi
Müügitingimused
Ostutingimused
E-poe üldtingimused
1. E-poe üldtingimused kehtivad kõigile isikutele (edaspidi Klient) ja e-poe haldaja Inten OÜ (edaspidi Müüja) vahel kaupade ja teenuste ostmisel ja e-poodi kasutades.
2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kliendil E-poest ostmisel Müüjaga tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid ja väljakujunenud head tavad
Hinnad
1. Müüjal on õigus muuta toodete hindu vastavalt vajadusele sellest ette teatamata.
2. Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on hind muudetud/muutunud pärast Ostja poolt tellimuse esitamist ja tasumist, siis kohustub Müüja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
3. Standardvaates on tootehinnad kuvatud ilma käibemaksuta.
4. Toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viisile ja kaalu väljaarvutamisele (peale koguse ja mahu kindlaks tegemisel saab täpse summa välja arvutada).
Makseviiside kirjeldus ja valuuta
1. E-poes saab maksta valitud kauba eest järgnevate pankade e-pangalingi kaudu: Swedbank, SEB pank, Luminor, LHV ja Coop pank. Samuti saab kauba eest tasuda krediitkaardiga ja ülekandega. Ülekandes peab olema selgitusse märgitud ülekande aluseks oleva dokumendi number.
2. Arveldamise valuuta on Euro. Kõik hinnad on eurodes (EUR), millele lisandub käibemaks 20%.
Toodete tellimise tingimused
1. Toodete tellimiseks ei pea Klient end registreerima E-poe kasutajaks.
2. Klient valib soovitud tooted, määrab iga toodete koguse ning kohaletoimetamise viisi ning kinnitab tellimuse.
3. Tellimuse vormistamisega kinnitab Klient, et on nõus Müüja e-poe kasutustingimustega ning kohustub neid täitma.
4. Tellimuse vormistamisel on Klient kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja nr, korteri nr, postiindeks, linn/alev/alevik/küla, maakond), kontakttelefon ning e-posti aadress.
5. Juhul kui Kliendi ja toote saaja aadressid on erinevad, peab Klient esitama ka andmed saaja kohta.
6. Juhul kui Kliendi esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud, ei garanteeri Müüja toote tellimuse nõuetekohast täitmist ja kauba sihtkohta tarnimist. Võimaluse korral võtab Müüja Kliendiga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.
7. Tellitud toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viisile.
8. Kliendi poolt kinnitatud tellimuse eest on Müüjale võimalik tasuda pangaülekandega tellimuse kinnituse aluse või pangalingi kaudu.
9. Tellimus jõustub pärast kauba eest tasutud summa laekumist Müüja pangakontole.
Tellimuse koostamine
1. Valige toode ning vajutage toote juures olevale nupule “Lisa ostukorvi”. Toode liigub automaatselt ostukorvi.
2. Tellimuse vormistamiseks vajutage nuppu “Ostukorv”. Ostukorvi näete pidevalt lehe üleval paremas nurgas.
3. Kontrollige ostukorvis olevaid tooteid ja koguseid. Vajadusel muuda kogust või kustutage vajutades kirjale “eemalda”. Peale koguse muutmist salvestage koguste muudatused. Ostuprotsessis edasi liikumiseks vajutage rohelisele nupule “Telli”.
4. Kauba saaja, kauba maksja – palun täida vajalikud lahtrid. Vali tarneviis. Kui pead vajalikuks lisainfot anda siis lisa see kommentaaride lahtrisse.
5. Valige tarneviis ja vajutage rohelist nuppu “Telli”.
6. Pärast tellimuse kinnitamist saadab Müüja Teile "Tellimuse kinnitamise" teate.
Arve tasumine
11. Kliendil on võimalik tellimuse eest tasuda järgnevate pankade e-pangalingi kaudu: Swedbank, SEB pank, Luminor, LHV ja Coop pank või pangaülekandega Müüja arveldusarvele. Ülekandega tasumiseks vajalikud rekvisiidid leiate e-kirjaga saabunud tellimuse kinnituselt.
2. Tellimuse tasumistähtaeg on 3 tööpäeva. Tellimus tühistatakse tasumistähtaja ületamisel.
3. Peale makse laekumist müüja väljastab kauba kliendi poolt valitud tarneviisil.
Tellitud kauba saatmine
1. Tarneajad sõltuvad kauba olemasolust Müüja või Müüja partnerite laos. Toote tellimisel kuvatakse kliendile toote hetke saadavus (laos / tellimisel). Laos olevad tooted väljastab müüja 1-3 tööpäeva jooksul. Tellimisel olevate toodete tarneaeg on 1-4 nädalat. Kui toote tarnimine ületab eelnevalt kokkulepitud ajalimiiti või tekib tarnimisega probleeme müüjast mitte olenevatel põhjustel, siis võetakse kliendiga ühendust ja lepitakse kokku kas tellimuse täitmisega jätkatakse või lõpetatakse ja tagastatakse raha.
2. Tellitud tooted lähetab Müüja Kliendi soovitud aadressile viimase poolt valitud transpordiga.
3. Üldjuhul lähetatakse tellitud toode (tooted) 1-3 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist.
4. Eesti piires jõuab toode sihtkohta maksimaalselt 2-3 tööpäeva jooksul pärast tellitud toote lähetamist.
5. Saatekulu tasub Klient. Saatekulu lisatakse toote tellimuskinnitusele.
6. Juhul kui tellitud Kaupa ei õnnestu Kliendile kätte toimetada Kliendist tulenevatel asjaoludel (nt Klient ei viibinud kulleriga kokkulepitud ajavahemikul tellimuses märgitud aadressil, klienti ei õnnestu korduvalt telefoni teel kätte saada), siis tuleb Kliendil iga järgmise kättetoimetamise eest uuesti tasuda vastavalt eelnevalt kokku lepitud transpordihinnakirjale või tulla kaubale ise järgi müüja lattu.
7. Kõik saatekulud sisaldavad nii käitlemise kui ka pakkimise tasu ning lähetamise kulusid.
8. Saatekulu määratakse kauba pakendiga kaalu ja suurust arvestades.
9. Erimõõtmeliste toodete kohaletoimetamise viis lepitakse Kliendiga eraldi kokku.
Transport
1. Tulen ise järgi - kaubad saab kätte aadressilt Kanama tee 5, Saku vald – olles eelnevalt kauba eest tasunud. Kui kauba eest on tasutama, siis palume teha seda kohapeal, tasudes sularahas või kaardiga.
2. Kuller - kullerteenusega Kliendi aadressile.
Müüja kohustused
1. Müüja kohustub Kliendini toimetama korrektse ja komplektse toote.
2. Müüja kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik kliendi kirjalikud pretensioonid.
3. Müüja kohustub Kliendi pretensioonid lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni põhjused on Kliendist mittesõltuvad.
4. Müüja kohustub välja vahetama toodete praakeksemplarid. Müüja vastutab üksnes tootmis- või materjali vigade eest, mis olid olemas toote üleandmisel Kliendile.
5. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ei saanud ette näha (vääramatu jõud).
Tellimuse tühistamine kliendi poolt
1. Kliendil on õigus taganeda tellimusest osaliselt või täies ulatuses kuni 14 päeva pärast arve tasumist.
2. Tellimuse tühistamiseks peab Klient Müüjale esitama kirjalikult või e-posti teel avalduse.
3. Tellimuse tühistamiseks esitatavas kirjalikus avalduses peab Klient näitama ära pangakonto numbri ja pangakonto valdaja nime, kuhu kanda tagastatav raha.
4. Sularaha tagasimakseid Müüja ei teosta.
5. Juhul kui Klient taganeb tellimusest, kohustub ta tagastama kasutamata ning kahjustamata tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest arvates.
6. Tagastatavad tooted peavad olema avamata originaalpakendis koos kasutusjuhendite ja muu dokumentatsiooniga.
7. Tagastatava tootega peab kaasa saatma originaalarve.
8. Juhul, kui Kliendi poolt tagastatud toode on kasutatud, on Müüjal õigus tagasimaksest keelduda.
9. Dokumentide ja toote kontrollimise järel saadab Müüja Kliendile tühistamise teate koos kreeditarvega (maha arvatakse saatmisega seotud kulud).
10. Müüja tagastab Kliendile tagastatud toodete eest tasutud summa (va toodete saatmise kulud) hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul taganemisteate ja toote saamisest arvates.
11. Kliendile vastu tulles pakub Müüja võimalust toode ümber vahetada mõne muu toote vastu. Lisanduvad kulud kannab Klient.
12. Tellimuse tühistamine on võimalik vaid standardtoodetele. Kui Klient on esitanud eritellimuse või toodet on Kliendi erisoovide järgi kohandatud, siis toode ei kuulu tagastamisele.
Tellimuse tühistamine müüja poolt
1. Müüjal on õigus tühistada tellimus osaliselt või täies ulatuses juhul kui tellitud toode on lähetamise ajahetkeks läbimüüdud või osutunud praagiks. Selleks võtab Müüja Kliendiga ühendust 2 tööpäeva jooksul e-posti või telefoni teel ja teavitab Klienti tekkinud probleemist. Tagastamisele kuuluv summa kantakse Müüja poolt Kliendi määratud arveldusarvele täies ulatuses või vastavalt kokkuleppele Kliendiga (asendustoode, osaline tasumine vms).
2. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda etteteatamata. Müüja jätab endale õiguse loobuda müügist, kui tootega on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 100 EUR'i maksev toode on müügis 10 EUR'iga). Toodete infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhul müüja ei võta vastutust tooteandmete õigsuses. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie klienditeeninduse telefonil +372 6335230 või e-maili teel gosafe@inten.ee
Privaatsustingimused
1. Kõiki Klientidega seotud ja salvestatud andmeid käsitletakse konfidentsiaalse infona, mis ei kuulu avaldamisele kolmandatele isikutele.
2. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale tarnimiseks. Vajalikke isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress ) edastatakse veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaup kohale toimetada. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-posti aadressile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.